Lattialla koko yön hereillä makaaminen ei ole mielenkiintoista. Se on järjetöntä. Miksi minä sitten aina teen niin? Järkevämpää olisi ollut vaikka kävellä koko yö, siitä olisi jotain hyötyäkin. Tosin ei tuo polvi vielä pahemmin anna minun kävellä. Kunpa voisi juosta... Vituttaa tuo polvi. Vaikka oma syynihän se on, että se on paskana. Olen idiootti...

Tuijotin itseäni puoli tuntia peilistä. Helvetti! Vihaan sitä miltä näytän. Vihaan sitä lihavaa paskaa, jonka peilistä näen.
Kaksi tuoretta viiltoa käsivarressa. Olen säälittävä!

Miksi olen vielä Suomessa. Ei minun pitäisi. Se helvetin sairaalareissu pilasi kaikki suunnitelmat. Itsehän senkin aiheutin. Vittu.
Miksi olen tällainen. Miksi, miksi, miksi... Miksi en osaa elää... Tai miksi en osaa kuolla. Olen niin vitun tyhmä, etten saa edes henkeä itseltäni.

Tänään en aio olla selvinpäin. En halua. Illalla poistin Rikun kuvia koneeltani. En tiedä miksi. Ahdistaa. Kertaakaan en ole nukkunut sängyssä Rikun kuoleman jälkeen. En pysty. Tosin enhän edes pahemmin ole nukkunut. Liian usein nukahdan kyllä tähän tuoliin, selkä ei pidä siitä.

Riku on kuollut ja minä olen hengissä. Ei sen pitänyt mennä niin... Ei sen pitänyt. Minun piti kuolla. Minä olen se, joka haluaa kuolla. Miksi Riku kuoli? Miks helvetissä sä jätit mut tänne yksin? En minä voi elää täällä yksin. Ehkä se oikeasti olikin minun syyni. Ehkä minä tapoin Rikun, pilasin sen elämän...

En mä rakastanut sua Riku, mutta miksi mulla on sitten näin helvetillinen ikävä... Miks mä haluan sut takaisin, vaikka osa musta vihas sua? Olen hullu.

En jaksa....

"I´ve dragged myself through the blood and mud
and with burning eyes pushed the love away…

No, I´m not the kind of man who´d play for keeps…
-The enchantment lies in the moment of goodbyes

For eternity…
-My sun has set down
I dream to flee…
As I suffer "the black" bleed into me

I regret every single day I ever lived in my life
I gave all I had in me… So it´s time to say Goodbye

The breath of wind beneath my beating wings
is slowly dying down…
-Yet raging it´s final blow!

As it crumbles down… my castle in the air
The relieving words of farewell end my earthly Hell

For eternity…
-My sun has set down
It has ceased to be…
The lightning that once burned in me

I regret every single day I ever lived in my life
I gave all I had in me… So it´s time to say Goodbye"

- Sentenced: Farewell-